Tot ziens Vaasa & Finland! - Reisverslag uit Vaasa, Finland van Niels Keuning - WaarBenJij.nu Tot ziens Vaasa & Finland! - Reisverslag uit Vaasa, Finland van Niels Keuning - WaarBenJij.nu

Tot ziens Vaasa & Finland!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

20 December 2010 | Finland, Vaasa

Dat was het dan. Vier geweldige maanden zijn tot een eind gekomen. Veel nieuwe vrienden en ervaringen. Zeker iets wat ik altijd zal onthouden en wat mij ook wel veranderd heeft.

Na vier maanden is Vaasa toch wel een soort thuis geworden en ik denk dat dat gevoel niet zomaar zal verdwijnen. Ik weet wel zeker dat ik hier terug zal komen, het is een geweldige stad met geweldige mensen!

Nu ik overal in Europa vrienden heb zal ik zeker proberen de komende jaren te gaan reizen en ze op te zoeken. Zoveel van Europa heb ik nog niet gezien en dit maakt het wel een heel stuk makkelijker!

Woensdagochtend vlieg ik terug naar Bremen samen met Mirco, hij woont in Bremen.
Afgelopen dagen waren dagen van afscheid, elke dag vertrokken er weer mensen. Maar dan zullen wij afscheid nemen van deze stad, onze Finse vrienden en de paar overgebleven exchange students. Maar het zal zeker een 'tot ziens' zijn en geen 'vaarwel'!

Bedankt allemaal voor het lezen van mijn verhalen en de reacties erop, ik hoop jullie allemaal weer te zien in Nederland!

  • 20 December 2010 - 21:21

    Tim:

    Godsamme, je zal nog maar wat opdrachten met deze man moeten afmaken :P Kan je nog wel Nederlands?

  • 20 December 2010 - 21:26

    Mr. T:

    Nou ik heb genoten van je verhalen, zowel hier, als via andere wijzen van communicatie!

    Sommige kort, sommige... minder kort!:D Vol details en belevenissen!

    Dank voor het delen van al die informatie!

    Chapeau Chapeau! :P

  • 20 December 2010 - 21:41

    Anneke:

    Je verhalen waren geweldig en je foto's ook! Deze bijzondere ervaring zal je altijd bij blijven net als Finland en vooral Vaasa. Nu eerst weer naar huis, ff bijkomen en dan stage lopen.
    Tot woensdag:)

  • 20 December 2010 - 21:59

    Niels:

    Haha Tim, kan het nog wel maar heb er wel duidelijk moeite mee op het moment :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 2577
Totaal aantal bezoekers 24694

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2010 - 22 December 2010

Studeren in Finland

Landen bezocht: