De laatste dag - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Niels Keuning - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Niels Keuning - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

19 Augustus 2010 | Nederland, Appingedam

Hoi!

Via deze blog wil ik jullie wat op de hoogte houden van mijn ervaringen in Finland. Ik heb nog geen idee hoe vaak ik een nieuwe blog zal plaatsen. In het begin zullen het er vast wat meer zijn dan over een paar weken, maar ik zal proberen om ongeveer één keer per week een (kort) verslagje te schrijven.

Zo, dat was dan bijna de laatste dag in Nederland voor mij voorlopig. Koffers ingepakt, rugtas grotendeels ingepakt (alleen de laptop nog).

Over iets meer dan 7 uur stappen we (mijn ouders brengen me :-)) in de auto en vertrekken richting Bremen Airport! Vanaf daar zal ik vliegen naar Tampere en daarna met de trein naar mijn eindbestemming, Vaasa.

Finland, here I come!

• 19 Augustus 2010 - 20:15

Venus:

Niels,

Ik wens je een hele goede reis en een heel leuk verblijf in Fniland!

Groetjes,

veel plezier!

• 20 Augustus 2010 - 19:23

Snorlax:

hee Niels,

veel plezier in Finland!! maak er wat van! ik spreek je vast nog wel een keer;)

groetjes